FAQs

  • Hoe werkt de geld-terug-garantie bij meerdere producten?

    Als je meerdere producten hebt besteld en je bent niet [...]

  • Hebben jullie een niet-goed-geld-terug-garantie?

    Ja, wij bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Als je niet [...]

  • Wat maakt ons product duurzaam?

    Onze producten zijn duurzaam omdat ze milieuvriendelijke ingrediënten bevatten en [...]

  • Hoe werkt de verzending?

    Carriers en verzending: We werken samen met betrouwbare vervoerders zoals [...]

  • Kan ik de frequentie van mijn abonnement aanpassen?

    Ja, je kunt de frequentie van je abonnement wijzigen. Log [...]

  • Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?

    Je kunt je adresgegevens aanpassen door in te loggen op [...]

  • Hoe zet ik mijn abonnement stop?

    Wil je je abonnement stopzetten? Log in op je account, [...]

  • Ik heb een enkel product besteld en wil nu een abonnement afsluiten. Hoe kan ik dit doen?

    Als je al een product hebt besteld maar liever een [...]

  • Wat is het retourproces als een product beschadigd aankomt?

    Als jouw product beschadigd is geleverd, neem dan  direct contact [...]

  • Hoe gebruik ik de producten?

    Om te zien hoe je onze producten het beste kunt [...]