FAQs
Hoe werkt de geld-terug-garantie bij meerdere producten?
Als je meerdere producten hebt besteld en je bent niet [...]
Hebben jullie een niet-goed-geld-terug-garantie?
Ja, wij bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Als je niet [...]
Wat maakt ons product duurzaam?
Onze producten zijn duurzaam omdat ze milieuvriendelijke ingrediënten bevatten en [...]
Hoe werkt de verzending?
Carriers en verzending: We werken samen met betrouwbare vervoerders zoals [...]
Kan ik de frequentie van mijn abonnement aanpassen?
Ja, je kunt de frequentie van je abonnement wijzigen. Log [...]
Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
Je kunt je adresgegevens aanpassen door in te loggen op [...]
Hoe zet ik mijn abonnement stop?
Wil je je abonnement stopzetten? Log in op je account, [...]
Ik heb een enkel product besteld en wil nu een abonnement afsluiten. Hoe kan ik dit doen?
Als je al een product hebt besteld maar liever een [...]
Wat is het retourproces als een product beschadigd aankomt?
Als jouw product beschadigd is geleverd, neem dan direct contact [...]